New in

 
Här är en del av det jag handlade på ikea idag :) tavlan jag skulle ha var slut... blev så himla irriterad :(((((( sen skulle jag köpt ett skrivbord som också var slut och lite andra småsaker. Men det viktigaste fick jag iaf med mig hem. Nu har vi ett köksbord som får plats i köket (äntligeeeeen), plats för förvaring, nya gardiner(ej uppsatta än), jag hittade fina prydnadskuddar till sovrummet, jag har äntligen murgrönor som jag velat ha sen forever typ men aldrig sett till i skaffa :p och en ny vardagsrums matta. När jag strykt dom nya gardinerna och fått upp dom  och när vi köpt en ny tvbänk blir det nog jätte bra, så himla synd att tavlan inte fanns kvar bara... får se om den finns nästa gång vi ska till ikea.




» bella

kökbordet blev jätte bra :) det andra med :)

2012-08-27 // 10:22:08
» Misha

Hörredu fröken Desi, hur mycket kostade köksbord och den svarta förvaringshyllan? Försöker jämföra här.. Ikea är sjukt överprisat här i Australien. Kram på dig!

2012-08-27 // 15:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback