So Tired

God morgon. Iofs gick jag upp för flera timmar sen men ändå :) Jag ska iväg till hc med mamma en sväng sen efter att hon hämtat vårt köksbord som dom ska köpa, vi ska köpa ett mindre som får plats i vårt minikök. Idag är jag trött och väääldigt lättirriterad har jag märkt hehe. Det blir väl så när man går runt och är nervös hela tiden och nätterna inte bjuder på speciellt mycket sömn.. :/ sömnen blir det ju inte bättre med tyvärr men förhoppningsvis lugnar sig nerverna snart. Det är rätt påfrestande att gå runt och veta att förlossningen kan starta vilken sekund som helst och den finaste och hemskaste upplevelse jag någonsin kommer vara med om. Efter helgen får h*n komma när h*n vill men inte innan. På lördag ska vi till ikea och köpa köksbordet, nya mattor och annat. Vi kommer antagligen storhandla i helgen också, sen är jag redo :p igår började v.39.. har inte gjort någon veckouppdatering men det finns inte mycket att säga.. vi väntar bara nu liksom :)
Vi hörs mer senare, puss.
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback