We danced the night away

Jag hade en helt awsome dag, kväll och natt igår :) middag och sen förfest hos tette innan vi drog till puls. Tack alla underbara människor! Längtar till nästa gång jag får tillfälle för en utekväll :) jag mår prima idag.. Är trött efter bara några timmars sömn men jag får ta igen det med en slappdag framför tvn idag. Måste dock traska bort till tette och hämta min väska med min plånbok och typ allt jag äger haha nedå men jag har väldigt mkt kvar där som jag behöver. Affären måste jag till också och köpa ersättning till prinsessan ❤ vi hörs senare igen med fler bilder från gårdagen 😊





Helt jävla underbar var hela gårdagen! Riktigt nöjd med sminkningen på dig också :D faan vad kul vi hade !

2012-12-01 // 15:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback