our dream will come true


hejsan.. den här veckan blir det mycket jobb igen. jätte bra för plånboken men lite tristare för kroppen och huvudet.. och bloggen :/ ska försöka hinna uppdatera innan och efter så gott jag kan :) idag skulle jag jobbat till 4 men det blev till halv 9 ist. det kändes lite segt i början när man hade ställt in sig på att snart få åka hem men så las det på massor timmar ist. men tiden går snabbt på kvällarna :) ska sova nu snart.. är helt slut och kroppen värker. är väldigt förkyld också så behöver sova ordentligt om jag ska orka. vi hörs, puss.





ooh, Polen bild ^^saknar :(

2012-01-09 // 21:55:56

sv: Jag saknar också haga ibland fast endå inte.. nobody liked me (A) "/ Sen tänker jag ibland att jo, jag kanske kunde gjort något annorlunda men naefan xd jag var mig själv så :)

2012-01-09 // 23:18:24
» Maja

Jag minns de där långa 7-21 passen från i somras (jobbade också på äldreboende)...ibland ville man dö haha ;)

2012-01-11 // 22:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback