life is beautiful

mageee
Hejsan, jag har precis blivit klar med en checklista jag trixat ihop. Eftersom vi inte har någon skrivare så skrev jag av en från babyproffsen :p Snart ska vi iväg till returpunkten och bli av med allt skräp vi rensat ur, ska bli skönt att bli av med skiten. Sen blir det nog bara slapp hela kvällen, jag är dö trött idag och har ingen ork till någonting.. det är väl en av de mindre roliga delarna med att vara gravid :p men jag ska inte klaga, jag har vart rätt pigg tills den senaste veckan.. då slog tröttheten till ordentligt. Ögonlocken är tunga dygnet runt och det känns som om jag skulle kunna somna när som helst hela tiden xd men nu är det inte långt kvar, det är bara att stå ut! Veckorna bara flyger iväg och nu är det inte många kvar.. crazy! <3




jättesöt bild ! :) Du får sova länge om nätterna så blir du nog piggare på dagarna :)

2012-07-18 // 16:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback