Don't be so angry

Här ser ni nya tröjan och örhängena jag köpte igår :)
Hejsan, jag sitter här hemma i soffan.. är dödstrött och har skit ont i ryggen. Den blev nog ordentligt sliten efter alla timmar i bilen på Norgeresan. Men det var det värt! Jag får väl se om jag lyckas tigga till mig lite massage av min man sen.. inte så troligt men man kan ju alltid försöka hehe.
Idag har jag vart på IKEA, jag fick med mig en tvättkorg/säck, gardinstångs knoppar(1kr/paret!!) och en kudde hem. Vi träffade Sofia, Thindra och Nathali där också och jag fick med mig en liten present hem ^^ det var jätte fina babykläder! En cardigan, ett par byxor eller vad man nu kallar det xd och två par strumpor :D jag ska fota imorgon och visa er! Tack så jäääätte mycket underbara syster <3

Ne nu ska jag nog lägga mig snart tror jag, behöver vila kroppen och ögonen hehe.. vi hörs mer imorn. Puss!




<3 Varsågod <3

( det är ju som kabel stickade legging doooh )
^^

2012-06-27 // 22:50:26

Jätte gulliga kläder :D

2012-06-29 // 15:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback