It's been a long day

Hejsan. Idag har jag vart i Stockholm en sväng, Tette var på arbetsintervju så då passade jag, mamma och bella på att hänga med och gå runt lite på stan sålänge :) Jag fick med mig ett par örhängen och en tshirt hem från rean på h&m. Kanske kan visa imorn!
Jag kom hem för bara en stund sen, jag och jimmy följde med ett gäng och bada. Jag badade inte men Jimmy och Bonzo gjorde :p Bonzo har nog haft en riktig toppen dag, när jag var i sthlm var han med Jimmys mammas kille i skogen, sen badade han i sjön, sprang runt där ett tag och när vi kom hem blev det en lång varm dusch :) Nu sover han redan som en stock älsklingen.
Imorgon ska jag iväg till linköping, där ska Bonzo hälsa på Sofia en stund medans jag går på IKEA med mamma, bella, tette och thiago. Det ska bli trevligt.
Vi hörs mer imorgon, då med veckobild osv. Puss och kram!

Jag och Jimmy förra året, mycket har hänt sen dess. Jag älskar dig så otroligt mycket min älskling!




Vi skulle gått på gamla stan :( buhuuu...

2012-06-29 // 15:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback