We can make it better

Tette i sin fina klänning hon fick av oss i studentpresent :)
Halloj, det blev tyvärr ingen uppdatering igår. Jag var iväg hela dagen.. bla. så var jag på landet från 15-22 typ xd Det var en jätte fin dag men när jag kom hem var jag så trött så jag la mig nästan direkt och orkade inte uppdatera då heller :p Ikväll drar jag, Tette & Thiago iväg till Sophias(vår syster) land och stannar där tills imorn. Vi ska bada, grilla och ha det mys tsm med systers fina familj :) ska bli jätte kul! Så vi hörs inte under dagen imorn heller, om jag inte lyckas få ihop nått tidsinställt. We'll see ;) puss




Kommer nog bli jätte myspys :D
Tack för den underbara klänningen <3

2012-06-29 // 15:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback