för att du är du

god morgon! vaknade för någon timma sen och ligger och tittar lite halvt på tv nu. idag är det dans som gäller, två träningar på raken. först med mga och sen vår egen träning. jag känner mig lite krasslig så får nog ta det lite lugnt, jag får försöka iaf.. när man väl är där är det så sjukt svårt att slita sig :p ikväll kommer jimmy hem också, han skulle egentligen komma hem imorn men dom blev väl klara tidigare :) underbart!
jag fick med mig ett par jeans hem igår, mammajeans :p jag fick nog av att plågas av mina byxor som dödar magen på mig haha. det var en dröm att få på sig dom här, min lilla bebbemage fick äntligen andas :p
- idag går jag in i vecka 18! nu är jag snart halvvägs :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback