hackad

haha vilka människor det finns asså. några skrattretande människor fick idag lust att hacka både min och tettes fb och emails, tette fick tillbaka sina lösenord av dom när dom skrev till henne genom min fb men dom hade raderat hela hennes portfolie-album. dom gav tette nya lösenord till mitt med men inget funkade. kunde dock få tbx mitt fb konto ändå tack vare att jag hade en säkerhetsfråga och för att jag hann ändra lösen på ena min mail innan dom hann hacka den med. tette och jenny är påväg till polisen nu och ska anmäla, dom har ip-adressen :) jag hoppas att det leder någonstans, vare sig det är någon vi känner eller inte. är man dum i huvudet så är man, synd för er liksom :) det är ingen som far jätte illa av det mer än att vi båda är jävligt irriterade och att tette förlorade en del bilder hon har när hon tex söker jobb. jag förstår bara inte det roliga i att förstöra för andra men tycker man det är kul så ska man väl kunna ta konsekvenserna för det också? :)

puss på alla underbara människor det finns!




jävla idioter fyfan asså...

2012-03-05 // 18:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback