sometimes I just lose it

god morgon! jag älskar att vakna tidigt, vaknar jag sent får jag ångest och känner att jag sovit bort hela dagen. men när jag inte har någonting att göra förän ikväll så känns det rätt så ovärt -.-
jag har världens spänningshuvudvärk och ont enda från ryggen. i förrgår låg jag i sängen hela dagen för att jag hade så ont och igår slog det till på kvällen igen efter att det vart ganska bra på dagen. jag vill bara dö emellanåt asså.. det gör så sjukt jävla ont och det släpper ju inte heller. jag får ta en tablett innan jag ska iväg till dansen sen och hoppas att det håller, lär nog få ta en tidigare också för det är åt helvete nu.. :( är så trött på det här. jävla skit rygg o nacke!!
haha inatt drömde jag att jag var värsta fotbollsproffset typ och körde gärnet på en match tills jag vred knät ur led men vi vann tack vare alla mål jag gjorde innan xd haha jag som alltid hatat fotboll.. :p

jag vill vara fri





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback