Nostalgi


tette i svart jacka, jag i indiantältet :p resten får ni klura ut själva höhö
hejsan. kom hem för en stund sen efter att ha umgåtts med mamma, lillasyster och lillebror hela dagen :) vi åkte runt till ingelsta, coop, bauhous, plantagen och öb. jag handlade strumpor, lite mat och blommor hem :p efter att vi åkt runt åkte vi hem till klocket en stund, åt lite.. tittade runt bland gamla foton och sen var det dags för mamma att åka till jobbet och då åkte jag också hem. jag fick med mig två cds med gamla foton, därav denna bildbomb :p nu ska jag gå igenom alla bilder från gårdagen hemma hos sofia, kommer bilder därifrån också om en stund :) puss sålänge!




» Nilla

Gud så roligt! Massor av underbara minnen!! Saknar <3

2012-03-26 // 17:49:32

Saknar jag med ^^ älskar gamla bilder <3

2012-03-26 // 23:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback