världen är full av svin


hatar allt idag. förutom solen och dans. jag känner mig sviken av allt och ensam.. en känsla som vuxit i mig väldigt länge men idag brast det. det är en tid i mitt liv då jag behöver ha alla mina "nära" runt omkring mig och jag behöver känna att dom bryr sig. men var är alla ? var är jag ? jag känner mig sviken av min familj och den som står mig närmast.. som egentligen står längst bort. jag har svårt att förstå varför det är såhär och jag känner mig så sjukt ensam och som om allt för många bara kör över mig.
hårda och sura ord men så är det och jag önskar allt annat än det här.




Jag är med i en tävling hos studeravidare.se och skulle behöva all hjälp jag kan få! Det är enkelt att hjälpa till, krävs endast ett klick på bilden i inlägget: http://angelica.blogg.se/2012/march/hjalp-mig-vinna-kravs-endast-ett-klick-pa-b-1.html



Skulle betyda väldigt mycket :D



Har även en hel del tävlingar uppe om du gillar det: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

2012-03-25 // 22:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback