vårvärme



trädet utanför med alla sina stora knoppar!

hej! jag började storstäda klockan 9 här hemma och höll på i ca. 2 timmar. nu är jag klar och nöjd :p jag hatar när det är grisigt hemma, jag trivs helt enkelt inte då. idag mår jag mycket mycket bättre och är på jätte fint humör, jag vill ut i vårvärmen.. ska försöka ta mig ut och hitta på någonting. jag har ju legat inne i 3 dagar nu så har massa spring i benen, lite fick jag av nu med städningen men jag längtar ut :p älskling kommer hem idag också, längtar! vi får se vad som händer idag :))




vi kommer sitta i skolan heela dagen -_- xd

2012-03-22 // 11:58:52

Aaaw - va sööt du var i den vita skjortan! ;)

Och den lille dyyvan i trädet som kikar fram va ju inte för ful den heller.. Gulligt.. :D



Love yah!

2012-03-22 // 14:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback