dags för förändring

Nu känner jag verkligen att det är dags att sätta igång med träning för mig. För kanske två år sen var jag så noga och hade ett litet ihop pysslat pass jag gick igenom varje dag. Jag har inte själv diciplin nog(och nu inte tiden) att ta mig till ett gym och träna där. Då är det så mycket som ska funka helt plötsligt.. jag ska ha tid, ska planera, planera med andra(jag vill iiinte gå till ett gym själv) och massa andra ska se mig. Inget för mig det där!
Att träna hemma fungerar dock super bra för mig så det är det jag får köra på.
Jag ska sätta ihop några "pass", jag tänkte träna en eller två kroppsdelar per dag.
Jag ska så småningom också försöka ta mig ut på en promenad varje dag, det är bra för både mig och Alicia och Bonzo får övas att vara hemma själv(Bonzo går inte tillräckligt fint för att jag ska kunna ta både honom och vagnen med mig..).
Självklart kommer ni få följa mig på det här. Det sätter lite extra press på mig också ;)
Jag börjar på måndag! Då tänkte jag börja med rumpa och rygg.. vi får se hur det går :D
 
Mina första mål:
- Börja äta ordentligt, minst 3 mål om dagen och försöka fixa hem och äta mer frukt och grönt.
- Komma igång med små pass hemma.
(- Börja promenera)
 
Inspiration
 
Till er mer kunniga som kanske misstycker om hur jag kommer träna osv. Det här är det enda som funkar för mig, jag vet att det kanske inte är det mest effektiva eller vad det nu kan vara som är fel men aa.. it works for me! Jag tycker det är kul och finner motivation när jag kör såhär och det är det viktigaste :) kom gärna med tips dock! Det är jag alltid glad för.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback