day one

Jahapp idag är första dagen med träningen osv. Jag har kört mitt första lilla pass.. det blev med fokus på rumpa, bakre lår och "kärlekshandtagen" :) Ikväll tänkte jag köra lite rygg också, hinner inte mer nu tyvärr. Jag kom på igårkväll att jag och Alicia ska till vc idag 14.20 :p sen åker vi direkt till mormor.
Jag såg till att få i mig frukost innan också, inte den mest ultimata kanske men det var iaf frukost. Nu ska jag bara se till att få i mig lunch sen också, det jag annars brukar vara väldigt dålig på..
Blir det ingen promenad idag så blir det iaf imorgon, då ska jag gå till Tette på morgonen och sen vandrar vi ju hem nångång också :) Tette ska öppna en egen hemsida så hon ska få göra massor sminkningar på mig som hon kan lägga upp i sitt portfolio!
Aja, nu är det bäst jag blir klar här så det finns tid över. Något jag lärt mig att vi måste ha gott om innan vi ska iväg nånstans haha. Vi hörs mer sen, puss.




får se hur fan det blir med den där hemsidan..

2012-11-14 // 08:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback