I miss the feeling

 
Hejsan. Idag har Bella vart här hela dagen :) Vi gick en sväng till stan.. hämtade ut hennes id-kort, köpte strumpor till Alicia och tog en fika. Sen gick vi till hundgården en sväng, hon hade med sig Asta också! Efter det tog vi det lugnt här hemma, tittade på lite tv och bara var. Jag är dödstrött nu.. hon kom redan vid 6 imorse för mamma släppte av henne här på vägen till jobbet. Jag tog ett bokstavligen talat rykande varmt bad nyss och nu ska jag titta på lyxfällan klockan åtta innan jag går och lägger mig. Lite te ska jag nog fixa också :) Det har vart en bra dag och nu ser jag fram emot imorn för då kommer älskade saknade Anna hit! :D:D wohoooo! Hon har vart i cypern i några månader och nu är hon äntligen hemma och ska komma hit imorgon och träffa Alicia för första gången. Underbart <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback