perfect

Hejsan. Uppdateringen är ju inte på topp såhär på helgen men det är nog inget som förvånar :p Jag har iaf kommit hem från dansträningen för typ en timma sen, det är så underbart att kunna träna ordentligt igen. Alicia var med upp idag och det gick super, hon satt nöjd hos Jolla hela träningen och somnade efter ett tag :) hon sover fortfarande, hoppas bara att hon inte vill vara uppe hela natten sen men det tror jag inte. Det har aldrig hänt förut trots att hon sovit en lång stund precis innan.
Jag är så nöjd med den här helgen, den har innehållit allt.. Myskväll hemma framför tvn, vi har vart iväg hos trevligt folk och ätit god mat och fika, en tripp till skogen, träning och sovmorgon. Perfekt!
Men imorn börjar vardagen igen, inte för den är så pjåkig den heller men helg är ju alltid bäst :)
Nu ska jag hoppa in i en dusch, vi hörs mer imorn. Puss
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback