svala

Svalan står bl.a. för: hälsa, rikedom, lojalitet och långa resor. frihet(2 st),något vunnet, överlevt en hård tid.
 
Längtar tills jag ska tatuera mina efterlängtade svalor, bestämde mig just för att jag ska ha två. För att få med innebörden av frihet :) Jag sätter dom antagligen på revbenet så att dom får plats ordentligt, jag hade först tänkt på handleden men då blir det för lite plats känner jag och jag tycker det är så galet snyggt med tatuering på revbenet så det passar ju perfekt :) det blir iaf efter jul! längtaaaaar
 
Idag ska vi till familjerätten för faderskapsbekräftelse, jag har ingen aning om hur bekräftelsen "går till" men det märker vi ju :) Mer än det och lite städning här hemma är inte planerat.




Det blir döfint med två st! då borde den ena gå fram lite mer mot magen typ (A) om du fattar ?

2012-11-19 // 11:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback