En rädsla

Igår natt vaknade jag av att Alicia låg och gnydde och som alltid tog det en stund innan jag vaknade ordentligt och gick upp, jag trodde såklart att hon var hungrig.. Hon har aldrig vaknat för annat på natten. När jag sätter mig upp i sängen och ska ta upp min lilla prinsessa ser jag att snuttefilten ligger som placerad helt över hennes ansikte! Jag förstår inte hur den kunde hamna så för för det första låg den en bit ifrån henne och oavsett hur mycket hon viftat och flaxat skulle hon inte kunna lyckas få den att hamna så "perfekt" lagd över henne. Och att lägga den så är hon absolut inte stark nog att göra än. Snutten är som ett täcke för henne och är tung. I alla fall.. Jag vart såklart livrädd och tänkte att - tänk om jag inte hade vaknat och luften tagit slut där under! Jag har gått och grubblat på det här sen dess och har fortfarande en äcklig klump i magen.

Usch.. I all otrolig lycka kommer också rädsla. Rädsla att förlora min skatt, mitt allt, min mening med livet ❤





Vad konstigt ! Hoppas det inte händer igen !

2012-10-27 // 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback