for your future

Hejsan. Det blev ingen uppdatering igår pga att jag mådde väldigt dåligt både fysiskt och psykiskt.. men idag är jag tillbaka! Det hände ingenting igår, jag låg hemma i sängen heela dagen och det behövdes verkligen. Idag mår jag bättre.
Äntligen är det fredag och helg. Vilket betyder två föräldrar hemma och inte bara jag och så kom Alicias första barnbidrag. Igår öppnade jag ett sparkonto till Alicia, vi ska spara 500:- i månaden. Det blir en ganska bra summa när hon flyttar hemifrån sen :) jag ska öppna ett till där jag ska spara så mycket det går till resor, upplevelser osv. också. Det är viktigt för mig att hon får uppleva sånt så jag tänker göra allt jag kan för att se till att det finns möjlighet att tex resa sen när hon är lite äldre :)
Nehe idag då.. jag har två mål med dagen
1. Hinna med en ordentlig stund i hundgården med Bonzo(om det inte spöregnar)
2. Pallra mig ner till ica eller netto o fixa fredagsmys
till middag idag har jag planerat kebabrulle och jag tror absolut inte att jimmy säger ifrån :p det blir en god fredag!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback