hörselkontroll

Hejhej. Vi kom nyss hem efter ha vart på hörselkontroll och sen i hundgården. Hörselkontrollen blev godkänd :)
Fyfan vad kallt det är ute nu.. jag fryser ihjäl så fort jag tar ett steg utanför dörren! Det känns som is mot benen och vantar är ett måste. Usch.. jag som är så frusen kommer ju frysa ihjäl i vinter :( Men bara det kommer mycket snö så gör det ingenting haha.. jag längtar så mycket efter en riktig vinter med riktig julkänsla.
Mina händer kliar sönder nu.. jag glömde vantarna hemma så var utan i hundgården. Inte så smart känner jag :/
 
Idag ska jag försöka mig på att laga köttgryta, vi får se vad det blir av det. Det jobbiga är att det tar sån tid.. i 2 timmar ska det stå och puttra :/ men gott blir det ju! Om det blir som det ska :p haha vi får se.
 




» Misha

Naaaw, soo cute, both of you!

2012-11-01 // 11:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback