I'm so greteful

Idag har vi haft mamma, Tette & Bella på besök :) Asta och Geisha var också med så det har vart fullt hus här hemma! Jag har hunnit städa och diska också (y) vi var en stund i hundgården innan dom åkte hem med. Tette målade mina naglar supersnygga, ska lägga upp bild så fort jag hunnit ta en bra :)
Nu sitter jag i soffan med min älskling i famnen, väntar på chilli con carne och bara tar det lugnt.. livet är underbart!
Jag är så tacksam för min lilla familj.. att jag träffat världens finaste kille, att vi tillsamans fått en fullt frisk vacker liten dotter som betyder hela världen! Att allt gick som det skulle, att hon fick komma till världen och vara frisk, det är något jag tänker på och är så oerhört tacksam över varje dag. En större gåva kan man inte få <3
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback