Lite frisk luft

Hihi hon får så söta fyrkantskinder när hon sitter sådär med huvudet lite framåt <3
 
Hejsan, kom nyss in efter att vart i hundgården med mamma och Bella :) jag tog med Alicia i bärselen, det gick super bra! Attans att jag inte tog någon bild.. hon var så söt i sina stickade varma kläder ^^ får bli nästa gång! Det var första gången hon satt i selen, jag trodde hon fortfarande var för liten men den passa ju perfekt. Nu har hon fått lite frisk luft idag också och Bonzo har sprungit av sig lite, ska nog försöka komma ner med honom en gång till senare idag men då får Alicia stanna hemma med pappsen :) Nu ligger hon och sover och jag sitter i soffan med värmedynan på. Idag händer inget speciellt, vad jag vet iaf. Blir nog att ta det lugnt, ska nog pallra mig ner till netto sen o köpa lite lördagsgodis hehe ;) vi hörsssss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback