Ny design

Har bytt design här på bloggen, var så trött på det gamla och jag lyckades aldrig få det som jag ville så nu börja jag om helt ist :) trivs bra med det nya, det är enkelt och fräsht! Jag kommer säkert göra lite småändringar hit och dit men det märker ni!
Idag dödar min nacke och mitt huvud mig.. jag är så trött och irriterad pga den extrema värken som sitter i heela tiden så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag ska lägga mig i ett varmt bad sen och se om det hjälper lite, en stund på spikmattan funderar jag också på. We'll see..
min sötnos <3




Blogg designen blev jätte fin ! :)

2012-10-11 // 17:11:50

Från samma designer som jag har..! ;)
Blev jätte fint o passar dig perfekt! <3

2012-10-12 // 09:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback