11 september



Och vi väntar fortfarande.. igår var vi hos barnmorskan, vi fick tid till läkaren nästa onsdag om inte bebisen kommit än och antagligen blir jag igångsatt torsdag morgon därpå om det inte hänt nått än då. känns skit att ens behövt få en tid.. jag hoppas verkligen att jag får föda själv innan dess :(
Idag kom tette hit, vi var och släppte hundarna i hundgården dom precis byggt klart här nedanför och sen tog vi det lugnt här hemma bara. tittade kläder, tette beställde lite :) nu har tette åkt och jag o jimmy sitter o slappar i soffan. Ska nog lägga mig på spikmattan snart, låg i 20 min igår och tydligen frisätter det ett ämne i kroppen som kan hjälpa till att få igång förlossningen så aa.. får väl hoppas att det hjälper.
vi hörs, puss!
 




» Misha

Spikmatta..haha... stackarn... :(

2012-09-13 // 10:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback