Happy

Helluu, ännu en dag av väntan.. jag har vart i hundgården med Bonzo redan en sväng idag och det gick så sjukt bra. Han sa inte ett ljud när vi gick dit, alla hundar i gården kom rusande mot staketet när dom såg oss komma men Bonzo var bara ivrig att hälsa på dom! Vanligtvis har han gnällt och skällt innan vi kommit in men idag var han som en helt annan hund.. jag är så galet glad :) Han brukade "muttra" och ibland småskälla på folk vi gick förbi på promenaderna förr men det har han helt slutat med nu. Han har aldrig vart aggresiv utan bara osäker och det är så underbart att se hur han förändras och är en säkrare hund nu. Jag hoppas verkligen det fortsätter såhär nu och bara blir bättre :D
Vi får se om någon förlossning startar idag.. jag hoppas verkligen det. Vill inte behöva gå till läkaren på onsdag och jag vill verkligen inte behöva bli igångsatt.. usch :( håll en tumme för mig allihop, puss.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback