Snuttis

Tre sovbilder från idag :p hon är så snuttig! Får se om man vågar ge henne en napp sen.. då lär hon aldrig släppa taget höhö!
Natten var super igen. Hon vaknade runt halv 2 och sen vid halv 7. Efter det sov vi en stund till och gick upp vid halv 10 ungefär. Sen har hon vart vaken rätt mycket och nöjt tittar runt men nu sover hon igen :p det är en riktig liten ängel till bebis vi fått.. hoppas det fortsätter såhär :) självklart kommer det komma sämre perioder men dom klarar man ju lätt om det vanligtvis funkar såhär bra! Känner att det blir lite av en mammablogg här nu men det är ju vad jag är nu - en mamma :) det är ju mitt nya uppdrag i livet så då blir det ju det jag har att berätta om. Hoppas ni stannar kvar här ändå, önska gärna om det är något ni vill läsa om!
 
Värken i kroppen är det som tar kål på mig nu.. Alicia är inte jobbig men att ständigt ha idiot ont i ryggen och därmed i huvudet tröttar ut en rejält. Min kropp tog rejält med stryk av förlossningen då den inte är den starkaste. Problem med ryggen har jag ju haft sen jag var liten.. men det är bara att stå ut. Jag får börja träna upp mig sakta men säkert och ta värktabletter när det är outhärdligt. Har man en pisskropp så har man..
Ne nu ska jag väl snart ta tag i disken vi inte orkat brytt oss om än och sen sova lite middag :p man får passa på när prinsessan sover. Vilket är typ heela tiden iofs men amningen tar på krafterna så jag är tröööött!
Vi hörs, puss!
 




» Misha

Jag önskar mig ett videoklipp så man kan se mamma Desi in action med lilla A!

2012-10-01 // 16:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback