Happy birthday to me

Igår hade jag en awsome kväll/natt med firande.. Mina bästa vänner var med och gjorde min kväll till den bästa på riktigt länge och jag kunde inte vara mer nöjd :D
Idag har vi firat här hemma med familjen och semletårta ;) gammal tradition för mig och Tette att få/äta semla på vår födelsedag.. När vi var små blev vi alltid väckta med en varsin semla på sängen ❤
Efter firandet idag var det dags för dansträning och fotografering. Det var en jätte kul träning! Jag är jätte nöjd med min, Tettes och Bonzos födelsedag . Bonzo fyller också år idag, ett helt år blir han ju.. Känns sjukt, tiden går alldeles för fort!
Grattis världens bästa tvillingsyster och Bonzo :D älskar er!!! ❤💋

Såhär såg jag ut igår, tack alla underbara som var med och gjorde min kväll 💋





Grattis i efterskott till dig med! love you <3

2013-02-11 // 19:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback