changed plans


Jag fick en låång hård kram av Asta när jag kom hit, hon har nog saknat mig ^^ vi har ju vart här två veckor i rad och så nu har vi inte vart här på en vecka. Underbara Asta, världens bästa kramare <3
 
Kvällen blev inte riktigt som planerat.. vi skulle haft photo shoot på dansen men det blev tyvärr inställt i sista sekund. Jag och Bella tog en promenad tillsammans hem hit när hon slutat skolan då jag ändå skulle till klocket. Nu blev det ju ingen dans tyvärr men vi bestämde oss för att vi ska stanna över natten så vi gick ju inte hit i onödan i alla fall!
Imorgon ska jag till jysk med mamma och sen halv fem är det dags för dopsamtal. Dopet är ju redan nu på lördag!!! jag har inte ens nått att ha på mig än xd jag tänkte försöka hitta en blus som matchar Alicias rosetter på dopklänningen, vi får väl se om jag hittar nått :)
Ne nu ska jag sätta mig framför tvn en stund, är trött efter promenaden haha.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback