New home

Ni förstår ju nog varför uppdateringen vart så dålig.. Hela dagen igår bestod av packning och flyttstäd. Dock hann vi inte bli helt klara igår så imorse åkte jag tsm med mamma och bella till lägenheten och städade det sista. Stort tack till er som hjälpt oss med flytten :) nu bor vi här i vår nya lgh med underbar planlösning o stora ytor, det känns underbart. Jag har hittat min runda med Bonzo och allt faller saakta men säkert på plats här hemma. Imorgon åker jimmy till eskilstuna igen så vi är själva till torsdag och nu ska vi vara hemma. Jag vet ju iaf vad jag kommer ägna dagarna åt :p





Ska se om vi kan sova en natt iaf (A) lr iaf jag ! Älskar bilden när jag får en smaskig kyss av BonzoBajsen xd

2013-01-27 // 20:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback