två dagar i paradiset

Jag, Tette & Anna åkte ut till Annas land ute på Sankt Anna över en natt, nu blev det mycket Anna här haha men så är det :p
Vi har solat, badat, grillat, rott ut på sjön och bara haft det sååå underbart! Tack för två fantastiska dagar <3
 
Jag har mått så bra, jag behövde verkligen det här, bara få komma iväg ifrån all skit här hemma.. andas, glömma alla måsten, bara få vara Desi ett tag och samla ny energi och bättre tankar.
Nu saknar jag min älskade dotter men får inte träffa henne förän på torsdag i några timmar sen ska hon till sin far igen tills söndag. Han har semester och har henne hos sig lite nu. Det känns jätte tungt men så är det! Jag får försöka att samla energi, göra saker jag inte annars kanske kan och njuta av ensamtiden.




Hade det så jävla underbart!! Vill tillbaka haha!

2013-07-11 // 03:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback