Saknaden

Du gav mig så mycket glädje, en sann vän i alla lägen. En riktig liten vilde, min luffsiga Bonzobajs! Jag kommer alltid att älska dig, aldrig någonsin glömma dig. Hur skulle det vara möjligt? Du är den finaste hunden jag vet och jag vet att dom som får glädjas av dig nu är så lyckligt lottade. Det går inte att jämnföra dig med någon annan, du är speciell. En hund, men min bästa vän! Jag vet att du har det underbart hos din nya familj men saknaden av dig går inte att beskriva.. Vetskapen om att jag antagligen aldrig mer får se dig känns som en kniv i hjärtat.. Min älskade Bonzo. Men nu får du den tid och frihet du förtjänar! Och det är du mer än värd. Tack för alla stunder jag fick dela med dig, glömmer dig aldrig min bästa vän.. I mitt hjärta kommer du alltid att höra hemma ❤






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback