älskade dotter

Meningen med livet, det är du min underbara dotter.
Den lyckan du ger mig, den obeskrivliga villkorslösa kärlek som brinner i mig för dig. Jag kunde aldrig någonsin föreställa mig att man kunde känna ett sånt starkt band, en sån enorm kärlek. Viljan och beslutsamheten för att göra precis allt jag kan för att se dig le, ge dig trygghet och hjälpa dig på vägen till att bli en stark, klok och godhjärtad människa.
Att bara få se på dig, höra dig skratta, få ha dig sovandes trygg i min famn... Jag är så tacksam och stolt över att vara din mor. Jag ska alltid göra allt jag kan för att vara den bästa för dig, min älskade dotter. Mamma älskar dig.




Men gud så fina ni är, både du och din dotter :) Gillar din blogg också måste jag säga, du verkar som en stark person!

2013-06-05 // 01:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback