en underbar dag

 
Jag har haft en sån underbar dag! Imorse när jag vaknade fick jag för mig att det var vardag och undrade vad Bella och pappa fortfarande gjorde hemma men så kom jag på att de va lördag, inte så dumt :p jag gick upp direkt, fixade frukost åt oss och sen gick vi ut med hundarna. Sen har vi mest fotat hela dagen, vi gick upp i skogen och tog bilderna i förra inlägget.. tack Bella för att du fotade oss! Är så tacksam att jag fått hjälp att få såna fina minnesbilder. Jag ska ta och göra tavla utav någon av bilderna tänkte jag, är väldigt nöjd med dom.
Sen har vi grillat och ätit super god mat och vi firade mig och mamma på mors dag ikväll istället för imorgon då mamma jobbar hela dagen :) så efter maten blev det tårta och vi har fått fina rosor!
Alicia har badat i pool för första gången idag också :D hon tyckte det var super skoj!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback