Light me up

Hej. Jag ligger här på madrassen hos mamma med min fina dotter sovandes bredvid. Mamma halv snarkar på soffan o jag känner hur ögonlocken blir tyngre för varje minut som går. Dags att sova.
Jag tänker på hur fint livet egentligen är. Hur mycket det finns att glädjas åt! Jag måste börja lägga min energi på rätt saker.. På det bra i livet. Jag måste försöka strunta i det andra och bestämma mig för att bara ha sånt i livet som gör mig gott. Det kommer man nog långt på. Så alla skitstövlar där ute, håll er borta från mig :p jag vill inte ha med er att göra!
Haha men faktiskt.. Är trött på just såna. Skit stövlar!

Här är en sak jag kan glädjas åt.. Att jag helt gratis tappat 7 kg. Av att få barn!! Sjukt. Jag är mer nöjd med min kropp än någonsin. Nu ska den bara trimmas så är jag nog redo för en underbar sommar på stranden :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback