Sunrise



Idag och den här veckan har jag fått så många fina ord sagda till mig så jag är helt omtumlad. Brukarna på jobbet vill ha mig som ordinarie och jag har fått höra ord som enastående, stjärna mm. Underbart! Jag menar inte att skryta, alla borde få uttrycka sin glädje när de får sånt här sagt till sig. :) 
Jag trivs på praktiken, där är jag uppskattad för den jag är och vad jag gör! Som det ska vara.
Alicia blev biten på dagis idag.. Inte lika kul. Men det är sånt som händer. Alla barn bits och blir bitna säkert någon gång. 
Jag har handlat, städat och ordnat i köket, gått ut med massor sopor och organiserat om efter praktiken idag. Imorgon är det mycket kvar som behöver fixas här hemma. Tänkte nog pynta lite också, idag köpte jag två julstjärnor(blomman), det blev så fint så!
Ne nu ska jag försöka sova, kropp och hjärna behöver vila... Vi hörs, puss och kram 💕





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback