busy

Heeeej! Jag har haft fullt upp i några dagar nu.. som ni kanske märkt här :/ jag som trodde det skulle bli lugnare när alicia börja dagis, har ju mer o göra än någonsin känns det som haha. Idag har jag vart på skolan och gjort prov och planerat lite med min projektgrupp.. imorgon är det redovisning. Yeeeeey!.......... det värsta jag vet och så har det alltid vart. Men än sålänge känner jag mig inte nervös, jag hoppas inte det kommer imorgon heller eller alls. Tänk om jag kunde få gå upp där och bara prata precis som jag tänker att jag ska och som jag vill. Det vore en dröm, man har så mycket man vill säga men när jag väl stått där har det alltid knutit sig och hela jag bara brinner upp inifrån. Så synd tycker jag att det är, de som är blyga och inte vågar är nog oftast de som egentligen har alla de där bra sakerna att säga och dela med sig av. Menmen, vi får se hur det går idag. Nu är det ju inga omogna snorungar man ska prata inför och man är det inte längre själv heller :p nu är vi ju vuxna människor allihop. Det känns iaf miljoner ggr bättre än så länge. Håll tummarna för mig!
 
Provet då.. det var fleera år sen jag skrev ett prov, jag minns inte ens sist jag gjorde det. Det var väl i 9an typ haha. Det känns helt okej, jag är lite osäker på om jag fick med allt men det jag skrev kändes bra men som sagt, är rädd att jag missade nått. Vi får väl se :)
 
Nu ska jag fortsätta att plugga inför redovisningen och sen ska jag hämta min prinsessa på dagis som jag saknar extra mycket idag, ingen aning varför. Vi båda håller på o bli sjuka och jag var på gränsen att ligga kvar i sängen imorse men jag klarade av provet i alla fall och det är jag glad för. Imorgon är det bara redovisningen att klara av och så plugg hemma såklart men då kan jag ligga nedbäddad ändå.
 
Bvc var vi på igår också ja, det gick bra. Alicia var iiiinte på sitt bästa humör, hon grät så fort vi började ta av henne kläderna och så var det läkarkoll också och det var ju absolut ingen höjdare tyckte hon -.- har aldrig sätt Alicia så upprörd. Men sprutorna var det inga problem med, hon grät i två sekunder efter och sen gick allt över. Skönt det i alla fall! Sprutor är ju aldrig kul och speciellt inte om man får en i varje lår samtidigt...
Ne nu ska jag sluta babbla, vi hörs sen igen. Puss!
 
Något jag får påminna mig själv om då och då och som alla nog borde!




Hoppas resultatet på provet blir bra då :) för mig gick det bajs.. lr på sista frågan!

2013-10-23 // 15:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback