Come and get it


Hej på er. Jag har precis satt mig i soffan och börjat varva ner efter en lång dag och ett hårt träningspass :) jag lämnade alicia på dagis runt halv 9 imorse sen gick jag hem och åt, läste igenom lite grejer inför lektionen och sen var det dags för skola. Vi hade förflyttningsteknik och lite genomgång om allt möjligt, plus ett litet prov i basala hygienrutiner typ. 
Efter skolan gick jag direkt till affären för att sen hämta alicia på dagis :) sen heem o diska, laga mat, diska, söva alicia o sen direkt på träningen :p 
Fullt upp hela dagen men nu ääntligen ska jag slappna av en stund.
Idag började jag med Tap out schemat, svetten rinner under passen och jag bara längtar efter att resultaten ska krypa fram :)




så jävla söt haha! Vill att du börjar på gymmet med mig :(

2013-10-14 // 19:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback