Dagis-katt


Alicias "nya barn" bild på dagis :)
Haha ja.. Idag följde Tyzon med till dagis. Oplanerat! Morgonen gick på som vanligt, vi gick iväg till dagis o jag vet att Tyzon brukar hoppa i korgen under vagnen men han brukar alltid hoppa ur när det börjar röra på sig. I alla fall, vi går till dagis och när vi kommer in på gården ser jag plötsligt något lurvigt sticka ut huvudet under vagnen. Tyzon???!!! Haha snacka om chock o samtidigt blev jag så full i skratt :p det var bara att vända om och lämna hem katten, han fick bli buren innanför min jacka. Han skakade o gömde sig när vi gick vid bilvägen :p haha knäpp katt! O tänk om folk såg honom ligga där under när vi gick till dagis haha, måste ju sett en aning kul ut xd 
Vi fick oss ett gott skratt på dagis iaf o mamma som jag berätta för :p 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback