God morgon


God morgon. Vi sitter och tittar på bolibompa innan det är dags att gå till dagis, eller ja Alicia står och leker vid bordet nu :p jag är sjuk.. Skulle ha gått till gymmet idag. Jag ska få en prova-på vecka av Jenny hon fick att ge bort. Men det får bli imorgon, förhoppningsvis. Idag blir jag sängliggande med skolarbeten...
Jag måste i alla fall bli frisk till torsdag, då börjar extra träningar på dansen och dom vill jag absolut inte missa. Så ja.. Det är bara att lyssna på kroppen och se till att vila. Det är så svårt när man har tusen saker man vill och behöver göra.. Hemmet behöver städas,  jag behöver träna osv.  Menmen.
Hörs senare igen, puss.





Sötnöt ;* tråkigt att du inte kunde hänga med :/ hoppas du blir bra snart!

2013-10-28 // 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback