It does get better

Helluu, igårkväll fick Alicia feber så hon fick bli hemma idag och Jimmy med eftersom jag var tvungen att gå till skolan idag o ha redovisningen. Det gick bra, jag har aldrig känt mig så lugn och trygg framme vid tavlan. Jag slängde till o med in lite spontant prat. Jag hade inte planerat vad jag skulle säga, bara om vad. Det var nog smart, då blir det mer spontant och avslappnat :)
Jag är också sjuk.. Imorse fick jag knappt fram ljud men det blev bättre sen. Är förkyld och känner mig svag och öm i kroppen. Imorgon blir det vilodag för både mig och Alicia här hemma 💕 
Imorgon ska vi åka o kolla på sulkys också, förhoppningsvis får vi med en hem ;)





Kul att det gick så bra för dig :) älskar bilderna på Alicia!

2013-10-26 // 00:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback