such a great feeling

Tog en bild på vägen hem när jag lämnat Alicia på dagis. Idag gick jag därifrån med ett stort leende på läpparna, Alicia vart jätte glad så fort hon såg sina dagiskompisar och hoppade över till frökens famn med ett leende. Vi vinkade hej då och båda var glada när jag gick :) Som ett mirakel, i fredags bara släppte allt, som jag skrev då hade hon en perfekt dag och jag hoppas på att det går lika bra idag. Att tyda på överlämnandet så tror jag det :)
Nu är det pluggdags, jag får en sån bra känsla i kroppen när jag klarat av en uppgift och skickar in den. Det är det som driver mig just nu :) Och när man får bra respons blir det ju bara ännu roligare.
Vi hörs!




Åh vad kul att det går så bra ! :) mysig bild!

2013-10-14 // 20:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback