take the time

Hej på er. Idag har jag och Alicia vart på Malwa(min dans) sedan klockan tre. Jolla är tillbaka i sverige nu och det var första ggn vi sågs sen hon kom :) Hon har vart saknad.
När vi kom hem stod det en bukett rosor, en påse m&m's och en lapp där det stod "Jag älskar dig Desireé" på köksbordet, blev så lycklig ^^
Jag har vart i affären en sväng och diskat o sen fixade Jimmy super mumsigt till oss, chokladpudding med grädde och blåbär. Muuuuuums!
Ikväll läste jag Snövit för Alicia, det är faktiskt nått speciellt med att läsa bok för sitt barn. Det blir en mysig liten stund tillsammans och det känns så viktigt. Jag är glad att mamma sparat alla våra gamla disneyböcker så att jag har massor bra sagor att läsa för Alicia nu :)
Imorgon börjar ännu en vecka då, dagis för Alicia, plugg för mig och jobb för Jimmy. Tänk vad lite tid man egentligen har för varandra här i livet... det gäller att ta vara på den tid man får. Vadå lite tid kanske någon tänker men jo... för mig är det lite tid, jag skulle spendera i stort sätt varje sekund med min familj om jag kunde <3
Ne nu ska jag mysa ner mig här i soffan, vi hörs. Puss & kram <3
 




Fin bild på Tyzon! Så jäävla gulligt av Jimmy!

2013-10-14 // 19:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback