pressure

Hej på er. Stress och press, från alla håll känns det som. Ikväll har jag som ett tryck över bröstet, vet inte vad det beror på. Jag var nyss så himla glad för jag skickade in ett stort skolarbete jag känner mig väldigt nöjd med, jag skickade in det i tid och känner att jag verkligen gjorde mitt bästa. Men så direkt efter ökade trycket.. konstigt. Imorgon väntar mer plugg, nu ska jag komma ikapp i skolan. Det är svårt att få tid när man har en 1årig mammig dotter :p men from nästa vecka har jag iaf dagarna på mig att plugga ifred.
 Det är sista veckan med inskolning, det känns skönt men ändå skrämmande att snart ska jag lämna ifrån mig min prinsessa så långa stunder varje dag :( men det ska bli bra för oss båda haha. Idag gick jag ifrån en stund igen och det hade gått bra, hon gråter självklart lite först men det går över sen. Idag var hon väldigt trött också och lite snuvig. Hon har vart grinig i stort sätt hela dagen.
Ae nu ska jag gosa ner mig här, titta lite på tv och sen krypa i säng. Är dödstrött efter en stökig natt med Alicia och en lång dag.. vi hörs mer imorn, puss.
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback