Stor flicka


Idag var Alicias första dag på dagis :) det gick super bra, inte en enda sur min. Imorgon ska vi dit en längre stund och jag är nyfiken på hur det kommer att gå. Idag var hon och ett till barn som började idag själva för att få vänja sig vid lokalen själva först. Det gick ju som sagt galant och jag tror att alicia kommer trivas utmärkt med fler barn. Vi får se imorgon :)

Efter dagis gick vi ner till stan och shoppade åt Alicia för hennes presentkort hon fick i present av sin farfar. Det blev en overall, stickad klänning, strumpbyxor, raggsockor, mjuka innetofflor, bodys, en kofta, en filt med huva på :) hon har blivit så bortskämd de senaste dagarna med både kläder och leksaker, men det ska man ju bli när man fyller år :p och än är det inte klart.. Ett paket väntar på posten och på söndag har hon ett till kalas här hemma. Men det förtjänar hon, min prinsessa ❤️ 

När vi hade shoppat klart åt vi subway o sen drog jag vidare till skolan. Det har vart en super dag och jag har verkligen känt mig på topp idag! Nu ligger jag dock i soffan med sån värk i rygg, nacke och huvud så jag blir galen.. Men en stund på spikmattan och sen sova ska väl hjälpa för stunden iaf. Vi får höras mer imorn, puss & god natt!




Jääätte fin bild! Spännande o se hur hon utvecklas! :)

2013-09-23 // 23:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback