What doesn't kill me makes me stronger


Vart ett riktigt nice gymbesök idag. Vi började med ett bodypump pass, alltid lika awsome! Sen svettades jag med crossfit i 25 min, solade på det o sen hem. Det spöregnade när vi kom ut och både jag o Tette skulle cykla hem... Dyngsur kom jag tillslut hem iaf 😋

Längtar som fan till måndag! Då börjar pilates efter zumbapasset o det ska bli så kuuul. På tisdag börjar afro och jag hoppas verkligen jag kan gå båda dagarna, sååååå kul! Det är så grymma instruktörer på nordic, kunde inte kommit till ett bättre ställe ❤️

Nu ska jag väl bara ta det lugnt hemma med min prinsessa resten av dagen. Det behövs ibland, bara kramas, sjunga, dansa och vara vi två ❤️





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback