A new year

Hej på er! Det var ett tag sen nu. Jag har avslutat min praktik för några veckor sen och har lov från skolan, börjar igen den 13e. Efter praktiken har jag fått börja som vikarie och idag har chefen lagt schema på mig och dom ska fortsätta ringa in mig också :) jag är så jävla glad! Att veta att jag har jobb är en enorm lättnad och att det har gått så bra och så fort!! Och jag stormtrivs :)
Alicia har haft lov från dagis också såklart, tyvärr har jag inte fått njuta så mycket av det då jag jobbat men hon har fått kvalitetstid med pappa och det har verkligen varit till fördel. Deras band bara växer, underbart! ❤️

Imorgon jobbar jag 7-13 och på söndag delad tur så det blev inte mycket till helg men det blir pengar sen :p
Jag jobbade nyårsafton och nyårsdagen.. Hade gärna festat som planerat men det gäller att visa framfötterna och det har ju lönat sig :D
Året har börjat bra!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback