it starts with a thought

Hej på er. Bloggen har inte funnits med i mina prioriteringar alls på senaste tiden, jag har fullt upp... skola, jobb och barn :p det blir inte mycket tid över. Och så har man ju sitt hem att sköta.
Men jag tänkte uppdatera er lite i alla fall om vad som händer här i livet. Den största nyheten är att vi har fått en lägenhet i kneippen :D:D:D min närmsta vän Inez bor där med sin fosterfamilj för tillfället och innan det bodde hennes syster där så jag har hängt där mycket förr i tiden och har alltid tänkt att jag skulle vilja bo där. Så en dag när Inez var här sa jag att vi letar lgh och då kom hon på det att vi kanske är intresserade av den o klart som fan haha! Så nu har vi kontraktet här hemma och ska skicka in så fort vi "lyckats" skriva på både två :p 
Jag har alltid haft sån jääkla tur med lgh, aldrig behövt vänta ens en månad innan jag fått en när jag sökt och jag har alltid fått dom jag sökt :) awsome
 
Vi flyttar redan 1/3 så det blir att börja rensa typ redan nu.. jag har redan börjat lite smått med min garderob som alltid tycks vara ett hopplöst fall -.- jag har så svårt att göra mig av med saker, haha.
Jag jobbar på som vikarie där jag hade min praktik och det känns super bra. Finfina jobbarkompisar allihop och det är bara kul när man väl jobbar. Klart det kan kännas motigt ibland innan man kommer iväg men när man väl gjort sitt pass har det knappt känts av för det är roligt och jag trivs så bra.
 
Nu har ju andra terminen i skolan börjar och nu läser vi bla psykiatri som jag tycker är jätte spännande, jag ser fram emot att komma igång ordentligt med den kursen :)
 
Ja ne men det var väl typ det, jag är så glad och tacksam för allt i mitt liv och det blir bara bättre ju mer jag uppskattar det :) inget kan stoppa mig, så känns det.
Vi hörs snart igen, puss på er.
 
Här är några bilder från när vi var ute och åkte pulka när snön hade kommit :) Det bästa Alicia vet helt klart! Hon står och drar i pulkan här hemma och sätter sig i den och låtsas väl att hon åker i en stor backe någonstans :) underbara unge <3




oj!! visste nt att du fortf bloggade då! Fan vad jag missat xd

2014-06-10 // 22:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback