I DON'T KNOW WHY IT'S SO HARD

god morgon. idag är jag hemma.. jag skrev med min lärare nyss och vi ska försöka komma på någon lösning om hur vi ska få det att funka för mig med min skolgång. problemet ligger i att just vara i skolan.. jag hatar stället. jag vill inte dit. vi får se vad hon/vi kommer fram till när hon ringer sen.
äter frukost nu och sitter och funderar.. vad fan ska man göra med allt. nu måste jag fixa skolan iaf, har inget annat val om jag ska bli någonting här i livet. jag vill klara skolan det är inte det men jag klarar bara inte av att vara där asså.
men vi hörs senare igen, puss.




Det gör du visst om du bara ger dig fan påt! Gå dit hela tiden i någon vecka sen kommer du nt ha något problem alls ^^Alla får ju svackor men vafan

2011-03-31 // 14:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback